Erhvervsrengøring

Vi tilbyder en god, stabil og professionel rengøring af din virksomhed. Det er den samme assistent, der kommer hver gang, og som er valgt ud fra jer som kunde.

Når vi begynder vores samarbejde, vil jeres assistent komme ud og hilse på og se lokalerne mv.. Her vil vi afstemme forventninger og ønsker, og efterfølgende vil første rengøring udføres. De fleste af vores kunder vælger hver 14. dag, men vi har også kunder der ønsker rengøring hver uge.mv.

Ved at det er den samme assistent, der vil varetage jeres opgave, vil I opleve et rigtig fint resultat. Hvis der skulle opstå spørgsmål eller ændringer, så er det bare at sende en mail info@canaren.dk eller give os et kald på 50 99 70 99, så vi finder en løsning. Vores mål er at give jer en god oplevelse af rengøringen, det skal I ikke tænke over, bare nyde.

Vi kommer selv med alle remedier, så I skal ikke tænke på om der nu er nok wc rens eller om støvsugerposen skal skiftes mv. Har I fx et specielt gulv, vask eller lign. Så skal vi informeres om dette og vide hvilket produkt der skal bruges.

Fakturaen bliver sendt den sidste bankdag i mdr. via den mail adr. I har oplyst.

Skulle der opstå spørgsmål eller klager ønskes disse modtaget samme dag vi har været hos jer, da det så står friskt i erindringen og på denne måde bedst kan takles. Ved skader på inventar mv. bedes I sende billeder til os på info@canaren.dk Herefter kontakter vi jer hurtigst muligt indenfor normal åbningstid.

Vi har åbent mandag til fredag fra 8.00 til 15.00 og besvarer opkald i dette tidsrum. Mails og sms bliver besvaret løbende og hurtigst muligt afhængig af emnet.

Vores medarbejdere er alle meget servicemindede, pligtopfyldende og gør en ære i deres job. De har alle flere års erfaring og en ren straffeattest. De færdes i kundens hjem med stor påpasselighed, da vi ved at det er et tillidsfuldt og ansvarsfuldt job at arbejde i andres hjem og virksomheder.

Udfyld formularen nedenfor for at komme i kontakt med os. Du kan også ringe til os på telefonnummeret i bunden af siden.